Dnevnik održavanja 2025.

  • 25.09.2025.
    U Nalozima za plaćanje u transakciji 7.4., opcija popunjavanja platnih naloga iz ulaznih računa je proširena na način da je moguće popuniti samo otvorene račune, te samo račune sa dospijećem u zadanom rangu.
  • 23.09.2025.
    Uvedeno je polje za unos IBAN-a za Cro karticu zaposlenika, ako je primjenjivo. Ukoliko je unesen ovaj IBAN, kod popunjavanja radnih naloga iz neoporezivih primitaka sa tipom “Cro Card”, koristit će se taj IBAN umjesto redovnog tekućeg računa zaposlenika.
  • 23.09.2025.
    Uvedena je opcija da se ulazni računi ne popunjavaju isključivo po urudžbi sa istim brojem, već se omogućava odabir urudžbe po kojoj se popunjava. Ovakvo popunjavanje “na preskokce” preporučujemo koristiti za firme koje učitavaju samo dio računa kroz uurudžbe, ili firme koje ne obavljaju likvidaturu ažurno i slijedno.
  • 23.09.2025.
    U Javne artikle 1.1.3.5. dodano je polje za KPD broj, čime je omogućeno da se KPD brojevi za artikle definiraju kroz Excel tablicu te pritom primjene na artikle u programu.
  • 23.09.2025.
    Uvedeno je polje za “poziv na broj” na izlaznim računima, koje će se koristiti za prikaz poziva na broj na računu (te kod generiranja barkoda) ukoliko je zadano. Ukoliko nije zadano, poziv na broj se generira automatski kao i do sada, na temelju broja računa.
  • 16.09.2025.
    U urudžbe je uvedeno da se nakon likvidature ne zaključavaju cijele, nego parcijalno – sporedni podaci, kao što su mjesta troška, i dalje ostaju otključani.
  • 16.09.2025.
    U izdatnice uveden je gumb za popunjavanje broja isporuke u svim retcima odjednom.
  • 10.09.2025.
    U pregled isporuka uveden je pregled po izdatnicama.
  • 05.09.2025.
    Na ispis maloprodajnih računa sa transakcijskim načinom plaćanja uveden je ispis barkoda.
  • 29.08.2025.
    U pregled generiranih ponuda uvedena je mogućnost filtriranja ponuda po markerima partnera.
  • 29.08.2025.
    U arhivu urudžbi dodan je prikaz napomene, te je omogućeno filtriranje samo likvidiranih urudžbi.
  • 20.08.2025.
    U arhivu putnih naloga uvedeno je filtriranje po mjestu troška.
  • 22.07.2025.
    U urudžbe je uvedeno polje za interni komentar, te je uvedeno polje za povezivanje primke/kalkulacije s urudžbom.
  • 22.07.2025.
    U izdatnice je uvedena mogućnost priključivanja eko dokumenata.
  • 22.07.2025.
    Uveden je šifrarnik KPD za klasificiranje artikala.
  • 05.07.2025.
    U zaposlenike uvedeno je polje “predložene” vrste rada, kojim se definira standardna redovna vrsta rada na obračunu plaće i evidenciji rada
  • 04.06.2025.
    U projektima u transakciji A.2.1. promijenjen je način izračuna i  prikaza, tako da se razlike u cijeni i marže računaju isključivo iz knjiženih prihoda i rashoda; vezane URE i IRE prikazane su radi pregleda, no ne utječu na izračun.
  • 21.05.2025.
    Uvedena je nova transakcija 5.1.6.3. Generiranje ponuda. Definiranje uvjeta za generirane ponude definira se u partnerima, u kartici “Prodaja”, na isti način kao što se definiraju stavke za račune – potrebno je samo za vrstu dokumenta odabrati “ponudu”.
  • 06.04.2025.
    Uvedena je nova vrsta vrijednosnog papira: “novčani polog”.
  • 31.03.2025.
    U filtriranje dnevnika prometa robe/materijala u transakciji 1.4.5.2., kada se odabere vrsta dokumenta izdatnica, uvršteno je filtriranje po tipu izdatnice.
  • 23.03.2025.
    U ispis Opomene 2.2.9.1. dodan je ispis poziva na broj, prema pozivu na broj prvog računa navedenog u opomeni.
  • 23.03.2025.
    Uvedena je mogućnost popunjavanja primke ili kalkulacije iz učitanog e-Računa. Ova akcija se započinje iz transakcije 6.5. Urudžbe, iz kartice e-Računi, za one urudžbe koje su učitane iz e-Računa. Ukoliko niste primili upute na e-mail, molimo da se obratite helpdesku.
  • 23.03.2025.
    U Cjenike 1.1.3.2. dodan je gumb koji omogućava preslikavanje sa drugog cjenika.
  • 05.03.2025.
    U evidenciju radnog vremena uvedena je mogućnost da se mogu dodati retci za sve zaposlenike odjednom (a ne samo za jednog po jednog zaposlenika kao do sada).
  • 05.03.2024.
    Kod preslikavanja iz evidencije rada u obračun plaće stavljeno je da se preslikavaju sve vrste rada koje se nalaze u evidenciji, uključujući i dodatke na plaću.
  • 05.03.2025.
    U dijalog za preračun količine iz broja paketa, stavljen je i preračun količine iz broja paleta.
  • 05.03.2025.
    Uveden je podatak o šifri ponude u međuskladišnice i u otpremnice, koji će se popuniti sam ukoliko je međuskladišnica ili otpremnica napravljena po dokumentu “ponuda”. Kasnije, kada se po međuskladišnica ili otpremnica preslika na račun, uvjeti za račun popuniti će se iz vezane ponude.
  • 21.02.2025.
    U nalog za plaće stavljen gumb za popunjavanje dana i sati naloga iz popunjene evidencije radnog vremena.
  • 01.02.2025.
    U PD obrazac uvrštena je mogućnost popunjavanja i ispisa tablice darovanja.
  • 07.01.2025.
    Na ispisu artikala izlaznih računa iz arhive izlaznih računa, dodana je mogućnost da se uključi zbrajanje količina artikala.
  • 07.01.2025.
    Na otpremnice je dodan gumb “Sažmi odabrane artikle”, koji će, ukoliko je više puta na otpremnici naveden jedan te isti artikl, sažeti sve retke sa istim artiklom u jedan redak sa zbrojenim količinama.
Registracija
Trg.sud u Zagrebu
Dat.osnivanja: 18.12.1990.
MBS: 080304657
Temeljni kapital: 55.000,00 kn

Članovi uprave
Kristina Kiš Blažević

Ostalo
IBAN: HR7623600001101418579
Mat.broj: 03693163
OIB: 43804222409
PDV ID: HR43804222409