30.12.2024. Uvedeni su svi aktualni parametri za obračune plaća sa isplatom od 1.1.2025. godine.
29.11.2024. U dnevnik robe-materijala dodan je prikaz MTP i filtriranje po MTP.
29.11.2024. Implementiran je CRUDP: za svaku grupu korisnika zasebno se određuju dozvole unosa/čitanja/pisanja/brisanja/printanja iz Totala, za svaku transakciju.
29.11.2024. Umjesto fiksnog broja mjeseci (6), uvedena je opcija za tvrtku kojom se određuje broj mjeseci prije isteka roka trajanja, za koje će program upozoravati na približavanje isteka. Ovo se odnosi na korisnike koji vode skladište po LOT brojevima.
28.11.2024. Uvedena su dva nova načina plaćanja izlaznih računa: 19 Ostalo i 20 Ostalo (fisk.). Računi sa načinom plaćanja 20 Ostalo (fisk) slati će se na fiskalizaciju, te se od kartičnog plaćanja razlikuju samo po načinu prilagođavanja, odnosno po tome što se za partnera dužnika ne mora odabrati kartičarska kuća već neki drugi partner.
28.11.2024. U transakciju 2.2.7. Kompenzacije uvedena je mogućnost dodavanja eko dokumenata.
21.10.2024. Radi poboljšane sigurnosti podataka i kontrole pristupa, uveden je servis koji za potrebe Totala dohvaća eko datoteke iz arhive.
21.10.2024. U Obračunu plaća 8.3.2.1.1. uvedena je opcija “otvorenog obračuna plaća”. Ukoliko se ta opcija uključi za neki obračun plaća, dozvolit će se promjena prethodne plaće sa isplatom u istom mjesecu, koja bi inače bila zaključana. Nakon odrade promjena prethodnih plaća, potrebno je isključiti opciju “otvorenog obračuna plaća” na idućim plaćama. Pritom će se napraviti rekalkulacija plaće, te je potrebno voditi računa da ukoliko su se parametri prethodnih plaća mijenjali, novi obračun plaće koja je bila označena kao “otvorena” neće izgledati isto kao stari.
10.10.2024. U transakciji 6.5. Urudžbe, osim računa poslanih preko e-Račun servisa, od sada se mogu urudžbirati i odobrenja poslana preko e-Račun servisa.
09.10.2024. U transakciju 8.3.2.1.2. Godišnji obračun poreza uveden je ispis liste svih prikazanih obračuna.
09.10.2024. U transakciju 1.4.6.2. Marže prodanih artikala uvedeno je filtriranje po markerima artikla.
08.10.2024. Kod spremanja ulaznih računa uvedena je dodatna provjera da li račun sa prijenosom porezne obveze ima uključen PDV po datumu naplate.
08.10.2024. Napravljena je mogućnost kopiranja podataka na JOPPD obrazac sa drugog JOPPD obrasca.
04.10.2024. Algoritam za prepoznavanje barkoda za plaćanje iz PDFa optimiziran je da radi za neke rubne slučajeve: za barkodove koji nisu slika, koji su premali, koji imaju tekst u blizini itd.
04.10.2024. U B.7. Dnevnik događaja dodan je ispis dnevnika.
04.10.2024. U ispis bruto salda partnera 2.2.1. uveden je gumb “spremi podešenja”.
04.10.2024. Uvedena je opcija logina da se u prodaji ne vidi informacija o maksimalnom rabatu kada se stane na polje “rabat”, te da se ne prikazuje dijalog sa kalkulacijom cijene.
04.10.2024. U formi za slanje e-maila iz Totala, kod od prikaza primatelja e-maila stavljeno je da se prvo predlaže onaj kontakt koji je označen oznakom za e-Račune.
04.10.2024. U ponude je uveden alternativni broj, za praćenje broja ponude izrađene u nekom drugom sustavu.
28.09.2024. U transakciju 2.1.1. Partneri uvedena je nova tablica: “Uvjeti ugovora” gdje se specificiraju uvjeti ugovora prodaje za ovog partnera. Ova tablica se koristi u kartici “Prodaja” gdje se navode artikli koji se ugovorno prodaju zadanom partneru. Ukoliko su različiti artikli zadani prema različitom ugovoru kod istog partnera, prilikom automatskog generiranja računa generirati će se više računa prema istom partneru, razvrstano po zadanim ugovorima.
27.09.2024. U transakciji 5.2.6.1. za generiranje računa u tabu “računi” uvedeno je filtriranje po statusu računa.
27.09.2024. U transakciji 5.2.6.1. za generiranje računa uvedeno je da se prije generiranja može zadati tip računa – te se na taj način mogu, primjerice, generirati računi za avans.
27.09.2024. U arhivu ponuda stavljena informaciju o računu na kojeg je ponuda preslikana, te je omogućeno filtriranje samo ponuda koje nisu preslikane na račune.
27.09.2024. Uveden je novi status izlaznog računa “spremno za slanje” koji se uključuje ručno, gumbom pored statusa na Izlaznim računima 5.2.4. Nakon što se račun pošalje kao e-Račun, e-mail ili se ispiše, status će se, kao i do sada, promijeniti automatski. Na ovaj način iz arhive računa ili iz transakcije za generiranje računa možete pregledati, ispisati ili poslati samo one račune koji su označeni kao “spremni za slanje”.
27.09.2024. U matične podatke zaposlenika uvedena su sljedeća polja: datum podnošenja prijave osiguranja, datum radne dozvole od-do, razlog prestanka radnog odnosa, državljanstvo. Navedeni podaci prikazat će se na matičnom listu zaposlenika, kada radite ispis.
25.09.2024. U transakciju 5.2.6.1. za generiranje računa dodana je mogućnost popunjavanja računa prema otvorenim avansima. Gumbom “Popuni po otvorenim predujmovima” prikazuje se lista računa za predujam koji još nisu stornirani (tj. za koje još nisu generirani redovni računi), te se na tom mjestu mogu odabrati računi za predujam po kojima će se generirati redovni računi. Ukoliko je račun za predujam vezan za ponudu, stavke računa i uvjeti kopirati će se sa vezane ponude.
25.09.2024. U transakciju 5.2.6.1. za generiranje računa dodana je mogućnost popunjavanja računa prema plaćenim ponudama. Gumbom “Popuni po plaćenim ponudama” prikazuje se lista ponuda za koje postoji bankovna uplata u točno tom iznosu, a koja nije zatvorena sa nekim drugim računom, te se na tom mjestu mogu odabrati ponude za koje će se generirati računi.
25.09.2024. Preuređena je transakcija 5.2.6.1. za generiranje računa tako da uključuje pregled na licu mjesta svih generiranih računa, te opcije za njihov zajednički ispis ili slanje na e-mail/e-Račun.
13.08.2024. U Loko vožnju 7.3.2. dodano je polje za opis putovanja.
12.08.2024. U uvjete otpremnice je dodan “zaduženi zaposlenik” kao novi uvjet koji se preslikava sa otpremnice na račun. Ako se otpremnica povlači po ponudi, zaduženi zaposlenik uzet će se iz ponude.
08.08.2024. U transakciji Arhiva radnih naloga 9.5.2.9. dodan je tab za pregled internih troškova radnih naloga.
08.08.2024. U interni trošak radnog naloga u transakciji 1.4.3. Radni nalog (financijski) uvedena je mogućnost zadavanja cijene i količine kao direktnog načina izračuna internog troška na licu mjesta. Drugim riječima osim ukupnog iznosa troška, sada se mogu zadati cijena i količina na temelju čega će se ukupni trošak sam izračunati.
07.08.2024. U 5.4. Dnevnik prodaje po artiklima uvrštena je informacija o broju izdanih računa za pregledavano razdoblje.
24.07.2024. U Pregledu okvirnih zarada 1.4.6.1., u algoritmu za dohvaćanje nabavne cijene iz kalkulacija, uvršteno je da se gledaju kalkulacije na svim skladištima a ne samo na onom gdje je napravljena prodaja
13.06.2024. Dovršeno je spajanje na novu verziju Sudreg servisa, gdje se mogu dohvatiti aktualni podaci o subjektu sudskog registra iz transkacije 2.1.1. Partneri.
13.06.2024. Iz transakcije 8.3.2.1.3. Arhiva plaća omogućeno je popunjavanje R1 obrasca. Prije popunjavanja potrebno je odabrati
10.06.2024. Iz transakcije 8.3.2.1.3. Arhiva plaća omogućeno je popunjavanje R1 obrasca. Prije popunjavanja potrebno je odabrati zaposlenika te razdoblje plaća koje ide na obrazac (6 mjeseci prije mjeseca u kojem je nastalo bolovanje).
10.06.2024. U Zaposlenicima 3.1. je uveden podatak o matičnom broju (MBO) na HZZO, a ukinut je podatak o JMBG-u zaposlenika.
22.05.2024. U transakciji 5.2.3.1. Otpremnice, napravljeno je novo izvješće “Ispis otpremnice sa barkodovima artikla”. Tamo se otpremnica ispisuje u kataloškom obliku te se uz šifru artikla iscrtava i njegov barkod, ukoliko je barkod broj unesen u Totalu.
22.05.2024. U transakciji 8.8.2. Godišnji financijski izvještaj, od sada se popunjava nova verzija GFI obrasca 5.0.1.
24.04.2024. U artikle te u sve arhive i skladišne preglede, dodan je šesti marker artikla: marker F: prema kojem se mogu filtrirati izvještaji.
15.04.2024. U arhive izlaznih računa, ponuda i otpremnica dodano je filtriranje po predmetu (opisu dokumenta).
13.04.2024. U KonTotal je uvedena mogućnost slanja potvrde (za ispis ili email) o odobrenim ili odbijenim godišnjim odmorima.
07.04.2024. Uveden je zajednički ispis svih obračunatih primanja zaposlenicima unutar odabranog mjeseca (redovna plaća, plaća u naravi, neoporezivi primci..) na jednoj platnoj listi, kroz transakciju 8.3.2.1.3. Arhiva plaća, putem gumba “Ispis mjesečnog IP obrasca”. Prije ispisa potrebno je, pored gumba za ispis, odabrati mjesec isplate za kojeg se obrazac formira.
27.03.2024. Na ponude, račune, otpremnice dodana je akcija “ažuriraj cijene”, čime se omogućava da se nakon kopiranja artikala iz drugog dokumenta mogu ažurirati cijene po aktualnom cjeniku.
20.03.2024. Uveden je pojam grupe skladišta, kako bi se određeni izvještaji mogli gledati za nekoliko skladišta odjednom. Za grupiranje skladišta u grupe po vašim potrebama, molimo da se obratite našem helpdesku.
17.03.2024. Implementirane su nove verzije SEPA datoteka za import i eksport bankovnih podataka za Camt 053.08 format.
10.03.2024. Bilješke uz GFI su nadograđene proširenim podacima o tvrtci, te tablicama o stanjima i stopama amortizacije imovine.
01.03.2024. U Bruto stanja artikla 1.2.9.1. dodan je izvještaj “Kreiranje Excel kataloga iz bruto stanja”, u kojem se mogu odjednom pratiti svi parametri artikala te njihovih kretanja. Izvještaj nije prilagođen za ispis već ide direktno u Excel datoteku.
24.01.2024. Uvedena je transakcija 2.2.4.4. Pregled nepovezanih plaćanja. U njoj se prikazuje popis uplata na tekući račun za koje nije pronađen izlazni račun sa pripadnim iznosom, te popis isplata po tekućem računu za koje nije pronađen knjiženi ulazni račun.
20.01.2024. Uvedena je transakcija 8.6.6.1. Kontrola bilance, u kojoj se za pojedina konta iz bilance rade standardne kontrole. Konta na kojima je utvrđena nepravilnost na koju treba obratiti pažnju istaknuti će se crvenom bojom, dok će konta za koja su potrebne ručne usklade biti označena žutom bojom.
20.01.2024. Za bankovne račune matične tvrtke uvedena je opcija definiranja godine na koju se račun odnosi, tako da se u neke bankovne račune može ući samo u određenim godinama.
16.01.2024. Uvedena je mogućnost kreiranja grupe napisa i dopisa koja će biti vidljivima samo korisnicima sa administratorskim ovlastima.
15.01.2024. U narudžbe je uvedena akcija “Izdvoji nezaprimljene artikle“, kojom će se artikli sa odabrane primke usporediti sa artiklima na prikazanoj narudžbi, te će se eventualna razlika u artiklima između dva dokumenta izdvojiti na novu narudžbu sa oznakom “narudžba u tijeku”.
15.01.2024. U padajuće liste artikala, na prodajnim dokumentima uvedeno je da se na samoj listi uz stanje artikla vidi i količina artikla na rezervaciji; na nabavnim dokumentima uvedeno je da se uz stanje artikla vidi i naručena količina artikla.
08.01.2024. Šifra partnera promijenjena je da sadrži 7 znamenaka (2 znamenke za grupu partnera te 5 znamenaka unutar pojedine grupe partnera).
05.01.2024. U otpremnice i izlazne račune, za zaposlenike koji nemaju ovlaštenja veća od “prodavača”, uvedena je zabrana generiranja dokumenta za one kupce koji su prešli zadani limit dugovanja prema tvrtci.
01.01.2024. U maloprodajne račune je, prema opciji, uvedena mogućnost unosa iznosa napojnice.
01.01.2024. Na izlaznim dokumentima (računi, otpremnice isl.) te na dokumentima koji se predaju zaposlenicima (obračuni plaća, obračuni drugih dohodaka isl.) ukinuto je dvojno isklazivanje iznosa u valutama EUR i HRK.
01.01.2024. Obračuni plaća i drugih dohodaka usklađeni su sa reformama: uvedene su nove stope poreza po općinama, ukinuti su prirezi, uvedeno je umanjenje osnovice za mirovinsko osiguranje I. stup, uvedene su nove porezne olakšice te novi iznosi minimalnih i maksimalnih osnovica i plaća.