Pod jednim krovom
Total® ERP i Logika računovodstvo savršen su spoj. Razvijen u suradnji sa našim vlastitim računovodstvenim servisom, Total® ERP je konstruiran tako da razmjena podataka između računovođe i korisnika bude što jednostavnija. Uz pokretanje Total® ERP-a u našoj vlastitoj Cloud okolini, možete u jednom paketu dobiti ERP informacijski sustav, Cloud servere i računovodstvene usluge – savladajte tri muhe jednim udarcem!
Spremite važne podatke na sigurno mjesto, kojem možete pristupiti od bilo kuda
Pristup našoj Helpdesk službi je besplatan za sve korisnike Totala. Ako negdje zapnete, pitajte za pomoć!
Preuzmite kontrolu nad događajima unutar tvrtke
Uz dodatak KonTotal, pratite što rade i gdje se nalaze Vaši zaposlenici, te organizirajte interni pristup informacijama.
Uštedite na troškovima papira i doprinesite očuvanju okoliša
Uz naš EkoTotal ured može koristiti do 70% manje papira. Umjesto registratora, za arhiviranje se koristi PDF virtualna arhiva.
Što sve obuhvaća Total® ERP?